PBF o PSI
Imię:
Nazwisko:
Pseudonim:
Wiek:
Pochodzenie/zamieszkanie:
Koncept:
Wygląd:
Znaki szczególne:
Charakter:
Inne:
Historia:
Drogi PSI:
Impuls:
Trans:
Przyrost:
Nova: Nieodkryta
Special PSI: <wasza moc indywidualna>
Strażnik PSI: <uosobienie/dusza waszego PSI(może posiadać "własny rozum", pojawia się na pierwszym poziomie i wie wszystko o mocy(nie tylko waszej)>
Zasięg:
Chaos: Brak
Opanowane PSI podstawowe: brak
[resztę polecam przerzucić na drugi post]
ATRYBUTY
Umysłowe
Intelekt:
Czujność:
Determinacja:
Fizyczne
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne
Prezencja:
Manipulacja:
Opanowanie:
UMIEJĘTNOŚCI
Umysłowe
Dedukcja:
Informatyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Rzemiosło:
Wykształcenie:
Fizyczne
Bijatyka:
Broń Palna:
Broń Biała:
Prowadzenie:
Przetrwanie:
Skradanie się:
Wysportowanie:
Złodziejstwo:
Społeczne
Ekspresja:
Empatia:
Obycie:
Oszustwo:
Perswazja:
Półświatek:
Zastraszanie:
Zwierzęta:
ATUTY
PRAKTYKI
Zdrowie:
Siła Woli:
Obrona:
Inicjatywa:
Szybkość:
Moralność:
Pieniądze: 500
Ekwipunek:
Offline
Oto jak uzupełnić kartę! Pamiętajcie, że zawsze udzielimy Wam pomocy!
Całość wklejamy pod kartą w dziale "Postaci". W sygnaturę wklejamy wersję skróconą, a statystyki, których nam brak pomijamy. Np. nie masz "zastraszenia" nie wpisujesz tego w sygnaturę. Oszczędzaj miejsce. A teraz zasady
1. Wymyśl koncept postaci, to jako kogo siebie identyfikuje, jakie są jej motywacje. Zacznij od dwu- lub trój-wyrazowego opisu. To może być "nocny dziennikarz", "zbuntowany nastolatek, "znudzony życiem urzędnik" czy cokolwiek innego wymyślisz.
2. W każdym z Atrybutów postać posiada bazowo jedną kropkę. Następnie wybiera, która kategoria Atrybutów wg pierwszego podziału jest dla niej najważniejsza. Wybiera więc spośród Atrybutów Umysłowych, Fizycznych i Społecznych. Wg tego samego podziału wybiera później, które Atrybuty są dla niej drugorzędne, a które trzeciorzędne.
Następnie wydaje dodatkowe kropki na Atrybuty: Dodatkowe 5 kropek do kategorii pierwszorzędnej, 4 kropki do drugorzędnej i 3 kropki do trzeciorzędnej. Piątą kropkę można zdobyć tylko fabularnie
3. Wybierz Umiejętności, wyuczone zdolności postaci. Tak samo, jak w przypadku Atrybutów, dzielą się one na Umysłowe, Fizyczne i Społeczne, tak samo również należy wybrać Umiejętności pierwszo-, drugo- oraz trzeciorzędne, przyporządkować im odpowiednią liczbę kropek (11/7/4), piątą kropkę można zdobyć tylko fabularnie.
4. Wybierz specjalizacje postaci, określając na czym postać skupia się w swoich zdolnościach i/lub zainteresowaniach. Przy kreacji postaci można wybrać trzy dowolne specjalizacje, o ile zgodzi się na nie Mistrz Gry. Możesz je przydzielić według uznania, każdą do innej Umiejętności, albo wszystkie trzy do jednej.
5. Wybierz Atuty, określające zalety, możliwości oraz tło postaci. Do wydania na Atuty postać ma startowo 7 kropek. Piata kropka w Atucie kosztuje dwa punkty. Zwróć uwagę, że wiele Atutów ma wymagania, które trzeba spełniać, by je wykupić. W tym momencie można również wybrać Wady. Lista dostępnych Atutów znajduje się w dziale "Atuty".
6. Określ wartości Cech Pobocznych, wyliczanych z Atrybutów Twojej postaci:
Obrona - jest niższą wartością z Czujności i Zręczności
Zdrowie - wynosi Wytrzymałość + wyższa z Siły lub Zręczności
Inicjatywa - wynosi Zręczność + Opanowanie
Cecha Moralności - startowo wynosi 7, gracz może chcieć zacząć grę z niższą jej wartością, jest to dozwolone jednak nie daje żadnych dodatkowych korzyści poza większym dopasowaniem fabularnym
Rozmiar - 5 dla normalnego dorosłego człowieka, 6 dla olbrzyma, 3 lub 4 dla karła
Szybkość - szybkość działania wynosi 5, szybkość biegu wynosi Siła + Zręczność
Siła Woli - jest sumą Determinacji + Opanowania
Offline