Imię: Daimon Nazwisko: Frey Pseudonim: Wiek: 27 Pochodzenie/zamieszkanie: Indiana/USA Koncept: Medyk, dziewięć-ogonów wilczej krwi
Wygląd:Ten co zawsze
Znaki szczególne:
Charakter: Ten co zawsze
Inne: Właściciel największego koncernu farmaceutycznego
Historia: Daimon przyszedł na świat ze związku dziewięcioogoniastego i kobiety maga. Wychowany dość zwyczajnie... Posłany na uniwersytet medyczny. Gdy skończył studia porwano go, a także jego rodziców. Rządowi przetrzymywali ich dość długo lecz w końcu udało mu się zbiec wraz z grupą młodych nadnaturali. Jednakże jego rodzice dokonali tam żywota. Jednak będąc dość rozpoznawalnymi osobami w społeczeństwie pozostawili po sobie ślad, który rządowi zatuszowali nieszczęśliwym wypadkiem. Zaraz po studiach Daimon podjął się pracy jako lekarz by zdobyć doświadczenie. Szybko wyrobił sobie specjalizację i w niedługim czasie dorobił się kilku publikacji. Zawdzięczał to ciężkiej pracy i magicznym zdolnością zrozumienia życia. Zarobił krocie na opracowanej przez siebie metodzie diagnozy i walki z nowotworem szpiku kostnego, co zainwestował w klinikę i koncern farmaceutyczny. Dorabiając się na tym wszystkim i tworząc siatkę kontaktów u nadnaturali (razem z tymi, z którymi uciekł) przejął koncern i zmodernizował go. Dorabiając się milionów na kuracji niezwykle bogatych ludzi oraz zapewniając opiekę medyczną w całej Indianie ludziom i nieludziom, których na to nie stać zyskał kontakty i wpływy. Aktualnie jest właścicielem największego koncernu farmaceutycznego, sieci klinik, większości stanowych szpitali... Dodatkowo zatrudnia i wspomaga kształcenie wszystkich nadnaturali i ludzi, a także sprowadza artefakty z Zony by móc leczyć przypadki beznadziejne. Jest na dobrej drodze by wydłużyć życie i zminimalizować śmiertelność niemal do zera. Udziela się charytatywnie.
Arkana: Życie: ***** Siła: **** Pierwsza: **** Materia: **** Duch: **** Śmierć: ****
ATRYBUTY Umysłowe Intelekt: ***** Czujność: **** Determinacja:****
Fizyczne Siła: **** Zręczność: ***** Wytrzymałość: ****
Społeczne Prezencja: **** Manipulacja: **** Opanowanie: ****
UMIEJĘTNOŚCI Umysłowe Dedukcja: **** Informatyka: **** Medycyna: ***** [neurologia] Nauka: **** [biochemia] Okultyzm: **** Polityka: **** Rzemiosło: **** Wykształcenie: ****
Fizyczne Bijatyka: **** Broń Palna: ** Broń Biała: **** Prowadzenie: * Przetrwanie: *** Skradanie się: *** Wysportowanie: *** Złodziejstwo:
Społeczne Ekspresja:**** Empatia:**** Obycie: **** Oszustwo: Perswazja: **** Półświatek: *** Zastraszanie: Zwierzęta: ***
ATUTY Schronienie (rozmiar ****, zabezpieczenia *****) Kontakty ****** Zasoby ****** Wyczucie Kierunku * Dystans Emocjonalny * Wyczucie Zagrożenia * Naturalna odporność * Przemowy *** Wielojęzykowy **** Chirurgia *** Ćma barowa * Sława (stan Indiana) **** Medycyna alternatywna *** Ładna Aura * Wiedza encyklopedyczna **** Przywódca **** Sprzymierzeńcy ***** Służba ***** Zmysł magiczny ** Przebicie odporności ** Smocza mowa ** Pierwsza mowa: * Fotograficzna pamięć * Odporność Magiczna ** Tarczownik * (+5% efektywność tarcz)
PRAKTYKI
Zdrowie: 9 Siła Woli: 6
Obrona: 4 Inicjatywa: 8 Szybkość: 9 Moralność: 7
Pieniądze: czarna karta płatnicza Ekwipunek: smartphone, nóż bojowy(ukryty w pasku), apteczka, zapalniczka, notes i pióro,
3 wolne kropki
|