Imię:- Nazwisko: - Pseudonim: Rex Wiek: 18 Pochodzenie/zamieszkanie: Ameryka
Koncept: Psychopatyczny smok kochający polować.
Wygląd: Dziewczyna czarne włosy do ramion i zielone oczy. Ubiera się jak metal.
Znaki szczególne: Często zmienia niektóre elementy ciała, głównie pazury, oczy i zęby.
Charakter: Nie jest ani zła ani dobra, robi to do czego ją stworzyli rządowi, zabija. Ale chce poznawać zupełnie dla niej nowy i nieznany świat.
Inne:
Historia: Odkąd pamięta była zabawką rządowych. Spaczyli jej umysł zmuszając do zabijania innych, wykorzystywali ją w pewnej grze. Zbierali grupkę nadnaturali, zazwyczaj czterech lub pięciu i umieszczali ich w odrębnym wymiarze, jednocześnie całość monitorując. W wymiarze tym znajdował się tylko cztero piętrowy budynek, otoczony pustką. Dwa piętra, hol i kotłownia. W tym budynku zamykali świeżo schwytanych. Nikt oprócz niej nie znał zasad tej gry. Zasady były względnie proste, czterech uczestników i Kat, którym była ona. Każdy miał obroże z imieniem. Celem Kata była eliminacja graczy, możliwie jak najokrutniej i boleśniej. Jeżeli któryś z graczy zabije Kata, sam się nim staje. Rex, bo tak ją nazywali rządowi, podobała się ta gra, nie znała nic innego. Z lubością bawiła się swoimi ofiarami, delektowała się ich strachem i cierpieniem. I tak wyglądało całe jej życie, aż do dnia w którym do gry nie został wcielony pewien dziewięcio ogoniasty biały wilk, Daimon.
Arkana: Siła: .... Materia: .. Duch: ...
ATRYBUTY Umysłowe Intelekt: .. Czujność: .... Determinacja: ... Fizyczne Siła: ..... Zręczność: .... Wytrzymałość: .... Społeczne Prezencja: .. Manipulacja: .. Opanowanie: ..
UMIEJĘTNOŚCI Umysłowe Dedukcja: Informatyka: Medycyna: . Nauka: Okultyzm: Polityka: Rzemiosło: .. Wykształcenie: Fizyczne Bijatyka: ... Broń Palna: Broń Biała: Prowadzenie: Przetrwanie: .. Skradanie się: .... Wysportowanie: .... Złodziejstwo: Społeczne Ekspresja: . Empatia: . Obycie: . Oszustwo: . Perswazja: Półświatek: Zastraszanie: ... Zwierzęta: ...
ATUTY Schronienie: . (zabezpieczenia: . rozmiar: .) Naturalna odporność: ... Wyczucie zagrożenia: ... Wyczucie kierunku: . Żelazna kondycja: ... Dystans emocjonalny: .
PRAKTYKI Zdrowie: 9 Siła Woli: 5 Obrona: 4 Inicjatywa: 6 Szybkość: 5 Moralność:6 Pieniądze: Ekwipunek:
|